Van Leeuwen tandartsen

Maak kennis met onze praktijk

Een tandartsbezoek is voor veel mensen spannend. Wij doen er alles aan om het zo prettig mogelijk te maken. Met rust, duidelijke uitleg en een vertrouwde omgeving zorgen we ervoor dat je met een goed gevoel de deur uitloopt.

de praktijk

Tijd, aandacht en duidelijke uitleg

Onze missie is het verlenen van kwalitatief hoogwaardige mondzorg in een prettige professionele omgeving. Persoonlijk, vakkundig, transparant en betrouwbaar.

Je kan bij ons terecht voor alle gebruikelijke algemene tandheelkundige behandelingen, kindertandheelkunde en mondhygiëne behandelingen, alsmede voor meer specialistische behandelingen zoals het plaatsen van implantaten, cosmetische tandheelkunde, tandvlees- behandelingen (w.o. flaps, recessie-bedekkingen), wortelkanaal(her-) behandelingen, apexresecties etc.

Onze openingstijden

Beschikbaar voor afspraken

 

Maandag:08.00 – 18.00
Dinsdag:08.00 – 18.00
Woensdag:08.00 – 18.00
Donderdag:08.00 – 18.00
Vrijdag:08.00 – 18.00
Zaterdag:08.30 – 18.00
Telefonisch bereikbaar

Je kunt ons altijd bellen

 

Maandag:08.30 – 12.00 en 13.30 – 17.00
Dinsdag:08.30 – 12.00 en 13.30 – 17.00
Woensdag:08.30 – 12.00 en 13.30 – 17.00
Donderdag:08.30 – 12.00 en 13.30 – 17.00
Vrijdag:08.30 – 12.00 en 13.30 – 17.00
Zaterdag:08.30 – 12.00 en 13.30 – 17.00
Ons team

Professioneel, betrokken en persoonlijk

Bij Van Leeuwen Tandartsen werken we met een sterk en professioneel team. Denkt u ons team te kunnen versterken? Kijk dan eens bij onze vacatures!

Dhr. F.W. (Fred) van Leeuwen

Tandarts voor algemene tandheelkunde
Tandarts voor kindertandheelkunde
Tandarts voor implantologie
Tandarts voor  complexe endodontologie (wortelkanaalbehandelingen)
BIG: 59048442602
AGB: 12066148

Mw. V. (Vaso) Petraki

Tandarts voor algemene tandheelkunde
Tandarts voor kindertandheelkunde
Tandarts voor restauratieve tandheelkunde
BIG: 9927832402
AGB: 12102115

Mw. H. (Hafsah) Ahmad

BIG: 49928448979
AGB: 87101675

mw. Z. (Zamira) Lekaj

Mw. K. (Kaziwa) Mahmoud

AGB: 87101862

Mw. A. (Anita) Babajic

Mw. H. (Hajar) Jermoumi

Mw. W. (Wafa) Amin

Mw. F. (Fereba) Moomand

Mw. F. (Felicia) Piket

Mw. S. (Shiva) Akbari Movaghar

Onze huisregels

Samen zorgen we voor rust en duidelijkheid

Om jou meer inzicht en helderheid te geven in onze werkwijze, hebben wij enkele huisregels opgesteld. We willen met deze huisregels zorgen, dat de werkwijze en werkzaamheden binnen onze praktijk optimaal verlopen. We verzoeken u daarom de onderstaande tekst goed door te lezen.

Afspraken

We werken in onze praktijk uitsluitend met behandelingen volgens afspraak. Afspraken kunnen tijdens openingstijden (zie hieronder) telefonisch of aan de balie worden gemaakt. Ons telefoonnummer is 071-589 8372.

Wij adviseren je de afspraak direct te maken aangezien er sprake kan zijn van een (korte) wachttijd voor uw (controle)afspraak. Wij doen onze uiterste best om wachttijden te beperken.

Als je een afspraak heeft gemaakt rekenen wij erop dat u deze afspraak nakomt.

Mocht de afspraak je onverhoopt niet uitkomen?


Dan dien je dit minimaal twee werkdagen (48 uur) van tevoren door te geven bij de balie, telefonisch of per e-mail. We kunnen in dat geval zoeken naar een passende tijd voor een nieuwe afspraak.

Wanneer je de afspraak niet tijdig afzegt, wanneer je niet verschijnt of zodanig te laat komt, dat jouw behandeling niet meer plaats kan vinden, brengen wij de kosten van de verloren tijd bij jou in rekening. Dit is ook onze regel in geval van ziekte of bij het vergeten van de afspraak.

Wanneer het vaker voorkomt dat afspraken niet tijdig geannuleerd óf geheel niet nagekomen worden, hebben wij het recht om jou als patiënt uit te schrijven. Bedenk alstublieft dat het regelmatig afzeggen of wijzigen van uw behandeling de continuïteit van de zorg in gevaar kan brengen.

Bij jouw eerste bezoek aan onze praktijk, dien je een geldig legitimatiebewijs bij u te hebben. Jij bent altijd zelf verantwoordelijk voor het doorgeven van eventuele wijzigingen. Wij verzoeken je daarom wijzigingen van gezondheid, medicijnen, adres en/of verzekering zo spoedig mogelijk door te geven aan de tandarts, mondhygiëniste of (balie)assistente. Dit is van belang voor uw behandeling.

Het is mogelijk dat een behandeling uitloopt, bijvoorbeeld als de tandarts een spoedgeval moet behandelen. Wellicht zal je hierdoor even moet wachten tot je aan de beurt bent. Indien er sprake is van een uitloop van meer dan 15 minuten, proberen wij je hiervan zo snel mogelijk op de hoogte te stellen. De uitlooptijd is op geen enkele manier op de tandarts/mondhygiëniste te verhalen. Je kunt ons helpen uitloop te voorkomen door 5 of 10 minuten voor jouw afspraak aanwezig te zijn en u aan te melden bij de balie.

Als zich een spoedgeval of pijnklacht tijdens openingsuren van onze praktijk voordoet, dan kunnen wij je in meeste gevallen dezelfde dag helpen. Wij verzoeken je dringend om ‘s ochtends direct om 08.30 uur te bellen. Indien je later op de dag belt, is de gewenste zorg op dezelfde dag steeds minder goed te realiseren. Bij behandeling van spoedgevallen en pijnklachten kunnen wij niet altijd rekening houden met uw specifieke wensen en voorkeuren in verband met werk- of schooltijden.

Indien onze praktijk niet geopend is, kunt u UITSLUITEND voor dringende en spoedeisende hulp terecht bij de spoeddienst.
De avonddienst gaat in om 17.00 uur en eindigt de volgende ochtend om 08.00 uur.
De weekenddienst gaat in op vrijdag 12.00 uur en eindigt op maandag 08.00 uur.
Tijdens de avond- weekenddienst, vakanties en/of feestdagen wordt waargenomen door een van de tandartsen in de regio. Het telefoonnummer van de weekenddienst vind je op het antwoordapparaat van onze praktijk: 071- 589 8372 of op onze website onder kopje ‘spoed’. Wij adviseren je de gehele tekst van het antwoordapparaat af te luisteren!

Er is bij ons de gelegenheid direct jouw behandelingen af te rekenen. Je kunt bij ons pinnen. Wij accepteren geen creditcards of contant geld. Wanneer je gebruik maakt van de mogelijkheid om direct af te rekenen ontvangt u van ons een nota. Betalingen tijdens de spoeddienst/waarneming geschieden uitsluitend per pin.

De niet-direct afgerekende nota’s worden voor onze praktijk afgehandeld door Infomedics.

Wanneer je een (aanvullende)tandartsverzekering heeft, sturen zij uw nota(s) direct door naar Jouw zorgverzekeraar. Je ontvangt dan via Infomedics alleen een rekening voor het bedrag dat jouw verzekering niet vergoed en dat u zelf moet bijdragen. Voor vragen over jouw betalingen kan je contact opnemen met Infomedics: 036 – 20 31 900.

Van Leeuwen Tandartsen is niet aansprakelijk voor schade, verlies of diefstal van jouw eigendommen. Je wordt geadviseerd Jouw eigendommen niet onbeheerd achter te laten.
Binnen onze praktijk maken voor Jouw en onze veiligheid gebruik van camerabewaking. Voorkomen is echter beter dan genezen.

Roken

Roken in de praktijk is niet toegestaan. Indien je buiten rookt, verzoeken wij dit niet direct voor de entree te doen en wilt je jouw sigaret niet op de grond uitmaken? Het is prettig als je na het roken even uw tanden poetst wanneer je een afspraak heeft.

Was jij niet in de gelegenheid voor het bezoek aan onze praktijk jouw tanden te poetsen? Je kunt jouw tanden dan nog even poetsen in het patiënten toilet. Een borstel en tandpasta kan je gratis krijgen bij ons aan de receptiebalie.

Het is in onze wachtruimte en de behandelkamers niet toegestaan om eten te nuttigen.

Wij verzoeken je jouw mobiele telefoon even op ‘stil’ of uit te zetten tijdens uw afspraak.

Huisdieren zijn niet welkom in onze praktijk.

Intimiderend of agressief gedrag wordt niet getolereerd. Indien sprake is van dergelijk gedrag behouden wij het recht de behandeling op te schorten of te annuleren.

Wij streven naar goed contact en openheid met onze patiënten. Wanneer je ontevreden bent over een behandeling of de manier waarop jij bejegend bent, vragen wij je om dit zo spoedig mogelijk aan ons door te geven d.m.v. het invullen van een klachtenformulier (verkrijgbaar aan de receptiebalie) óf via onze website (voorstel óf suggestie/contact). We trachten hier dan binnen 3 weken op te reageren. Voor telefonisch advies kan jij je richten tot het Tandheelkundig Informatie Punt: 0900-2025012. Indien dit niet voor een oplossing zorgt, kan jij je richten tot de klachtencommissie van beroepsvereniging NMT (Postbus 2000, 3430 CA Nieuwegein).

Openheid en transparantie over de zorg die wij bieden bevordert niet alleen de kwaliteit van de zorg maar ook de relatie tussen behandelaar en patiënt. Graag ontvangen wij daarom jouw suggesties, ideeën, op- en/of aanmerkingen naar aanleiding van een behandeling, de begeleiding, informatievoorziening, wachtkamer, praktijk, behandelkamer of andere zaken. Je kunt dit per mail versturen naar info@vanleeuwen-tandartsen.nl of vul je een formulier (folderrekje op de balie) in en deponeer deze in de box aan de balie.

Contact

Nieuw bij Van Leeuwen Tandartsen?

Je bent van harte welkom! Inschrijven is eenvoudig geregeld. Heb je eerst een vraag? Stel deze gerust, wij denken graag met je mee.

Lid van de KNMT (klachtenregeling), de NVvP, de NVvE, de NVVRT en de NVOI

Lid van de KNMT (klachtenregeling), de NVvP, de NVvE, de NVVRT en de NVOI

Kom jij ons team versterken?

Bekijk onze vacaturemogelijkheden en ontdek of er een functie bij zit die bij jou past. We maken graag kennis met enthousiaste professionals die ons team willen komen versterken.

Nieuwe patiënten zijn welkom

Indien u zich als nieuwe patiënt bij ons wilt inschrijven, kunt u het onderstaande formulier gebruiken om uw gegevens naar onze praktijk te sturen. Na ontvangst van uw inschrijving zullen wij contact met u opnemen voor het maken van een afspraak voor het intake-gesprek.

Zorgpolis
Vragen of opmerkingen